Maxtron 620 Sukkerroe Optager

 

GRIMME MAXTRON 620: Giver dig mere!

Begrebet MAXTRON 620 sætter nye standarder for skånsomhed og maksimalt høstudbytte af sukkerroer. Systemet sikrer lavt marktryk og sikker optagning, også under vanskelige forhold. Hydrauliske oppelhjul løfter skånsomt og effektivt sukkerroer fri af jorden, og transporterer de stort set rensede afgrøder frem til maskinens effektive rensesystemer.

Afgrøden transporteres skånsomt frem over jordkæderne, som renser roerne effektivt i hele maskinens optagningsbredde. Og de renses efterfølgende med GRIMME's DLG-prisbelønnede CLEAN-CONTROL rensevalse system. Officielle testresultater viser, at udbyttetab forårsaget af optagning og renseprocessen reduceres til et minimum.

MAXTRON 620 følger konsekvent GRIMME's berømte princip for optagnings- og renseprocesser, som også er gældende for kartoffel teknologien: - så skånsomt som muligt, så aggressivt som nødvendigt.

Chassiset på en MAXTRON 620 er udviklet og designet med hovedfokus på minimalt marktryk, selv under svære forhold. Maxtron 620 er udstyret med to larvebånd i front, og et stort tvillinghjul bagtil, hvilket yder stabilitet, der sikrer et minimum af jord-marktryk. Styretøjets bevægelige hovedled på bagakslen, kombineret med aktiv-styringen af larvebåndene, genererer maksimal manøvredygtighed med en indre radius af blot én meter, hermed undgås unødvendige og skadelige manøvredrejninger.

Med den DLG præmierede CCI 200 VISUAL-CONTROL Touch Screen Terminal, kan selv en nybegynder og urutineret chauffør betjene og styre den komplekse maskine, efter ganske kort tid bag rattet. Ergonomisk optimeret betjenings- og styreenheder i kabinen, gør at chaufføren nemt og enkelt kan betjene alle maskinfunktionerne.

 GRIMME MAXTRON 620 står for:

-skånsom optagning

- fokus på minimalt marktryk

- innovative og banebrydende betjeningskoncepter

GRIMME MAXTRON 620 har en Mercedes motor med 490 hestekræfter, udstyret med katalysator, og fra 2012 skal der tankes både dieselolie og AdBlue på maskinen. Nyeste motorteknologi og et redesignet hydraulikanlæg giver en brændstofbesparelse på op til 10 procent.

Download